Paul Green

Lurem C 310 SI

Bonsoir

Veuillez accepter que le français ne soit pas ma langue maternelle donc il peut y avoir des erreurs dont je blâme Google :0)

J'ai récemment acquis une machine combinée Lurem C310 Si, bien qu'en bon état il y a quelques pièces que j'aimerais acquérir si possible, je suis content des pièces d'occasion si quelqu'un peut m'aider s'il vous plaît ?

Il me manque la plaque de maintien de la toupie extérieure illustrée ci-dessous, l'article E et l'article F la pince qui la fixe à la barre hexagonale

Aussi une pince utilisée sur la mortaiseuse montrée sur la deuxième image Article L y compris l'arbre.

J'ai quelques pièces en double, à savoir une table coulissante et des guides de sciage à échanger si elles aident quelqu'un

Cordialement

?

2 réponses

Langlais

HI Paul Green,

I'm assuming you're in the UK, like me? I have several spare pieces from my Lurem C260 spindle moulder set up, some of which look v much like the ones you show for the 310. I think I also have a spare hold down,F, for the horizontal mortiser. If they're any good to you, you, you can have them for free. Give me a call or drop me a msg 07711498866.

Langlais
( Modifié )

Sorry, I meant L not F!!

Bingo
( Modifié )

Hi Langlais, maybe you could send him a private message? That way, your phone number won't be exposed 😉

Bingo
( Modifié )

Hi Paul Green! You can post an ad in the "annonces" section, and when you create one, you can select "type: demande - Je cherche" (what I'm looking for).

Maybe someone here will have spare parts. Otherwise, you can also try Leboncoin, which is a popular website for classified ads.
Additionally, you might want to try contacting Pieces Lurem , they might have spare parts.

Google's translation is understandable 😉
Best regards.

Mis à jour
Paul Green

Thanks for your comments Bingo